2013. május 5., vasárnap

2012. December 18. Az első lépések



Mindig is úgy képzeltem, hogy nem itt kell élnem. Az én helyem máshol van. Pálmafák, meleg klíma, tengerpart. De az életem eddigi 31 évében ez maximum nyaralás formájában teljesült. Férjemnek már megismerkedésünkkor beszéltem vágyaimról, de nem szerette volna itt hagyni az országot, a családot. Így maradtunk. Vettünk lakást, autót, és már van egy mindjárt 2 éves kislányunk. Az utóbbi időben viszont sokat romlott az életszínvonalunk, hiába dolgozunk mindketten. Az egyik nap – teljes megdöbbenésemre – Laci azt mondta, hogy mégis menni kéne, mert ez így nem mehet tovább. Mivel már régen is Ausztráliát emlegettem, nem volt kérdés, mi az úticél. 
 A CSE Australia honlapját már régen is olvasgattuk, így egyértelmű volt, hogy kiket keresünk fel. Idén tavasszal el is mentünk egy előadásukra, ami csak tovább erősített minket, hogy Ausztráliában a helyünk.
A vízum ügyintézés nem ment volna Edit és Csaba segítsége nélkül, emellett sok hasznos tanácsot is kaptunk Tőlük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése