2013. június 13., csütörtök

2013. június 14. Hírek 9.

Laci talált egy komolyabb melóhelyet!!! Bő másfél hónap után sikerült az áttörés. A sok keresés végül sikerrel járt, és egy szállodából visszahívták, ahol már tegnap el is kezdte a munkát. Sajnos a vízumunk továbbra is köt, így csak heti 20 órában dolgozhat, de ez is nagyon jó már.
Amúgy a napjaink egyre egyformábban telnek, egyre kevesebb az újdonág, ezért ritkulnak a bejegyzéseim is. Mostanában inkább csak játéktereket fedezünk fel Sacinak, mert a tél miatt nem igazán mászkálunk messzire. A múlt hétvégén mondjuk kirándultunk Fremantle-be, ami gyönyörű, nagyon jól éreztük magunkat. Ettünk ebédre a híres fish and chips-ből, ami a magyar szokásokhoz képest elég natúr, de azért nem rossz. Tanulság: Máskor mindhárman gyerek menüt kérünk. Ugyanakkora, mint a felnőtt, csak nem egy haldarab, hanem sok kicsi, és sokkal olcsóbb. Délután meg láttunk egy kis delfint, közel a parthoz. Ez volt az első delfin, amit élőben láttam.Ezt sajnos nem sikerült lefotózni, mert nem igazán állt meg pózolni, úgyhogy ezt a képet ne is várjátok.
Ami még talán érdekesség lehet: Az öltözködési stílus mindenképp említésre méltó. Már csak azért is, mert itt olyan nincs. :) De komolyan. Nem egyszer látok olyat, hogy elegáns ruha, harisnya, EDZŐ cipő. Na meg ha napközben látsz egy képet egy sétáló utcáról, garantáltan nem tudod meg se saccolni, hogy milyen idő van. Van, aki téli kabátban van, van aki pulcsiban, csizmában, pólóban, kiscipőben, papucsban, rövid nadrágban, de még mezítláb is simán sétálnak. Van, hogy ránézek valakire, és csak attól fázok. Szerintem ez a tél otthon egy jobb tavasz, vagy jelen esetben nyár eleje, este-reggel hűvös, napközben olyan 20 fok, legtöbbször napos. Ez egy kicsit ingadozik, de nagyjából ez a telem. Szóval a papucs, meg mezítláb nekem kicsit erős.
Múltkor utaztam a buszon (hol máshol?) és nem működött a kártyaleolvasó, úgyhogy mondta a sofőr, hogy "free way". Mindenki ingyen utazott. Nem hiszem, hogy Magyarországon ez lenne a megoldás. :)
A kutyasétáltatók is sokkal kulturáltabbak. Nem mondom, hogy sosem találkozok kutyakakival, de lényegesen ritkábban, mint otthon. A nagy parkokban van kutyazacsi ingyenes automatákban, és az otthoniakkal ellentétben van is benne zacsi. Itt azért a legtöbb esetben összeszedik a kakit.
És hogy mégse kakival zárjam, el kell mondjam, hogy meglepően sokan követik a blogot. Egy kis statisztika, ha valakit érdekel, nekem nagyon érdekes:
Eddig 3550 oldalmegjelenítés volt, ami szerintem nagyon sok! És ami még érdekes, az országok, ahonnan követnek minket: Magyarország, Egyesült Királyság, Ausztrália, Svájc, Németország, Írország, India, Szlovákia. Az országokat a legtöbb megjelenítéstől a legkevesebbig sorban írtam.
Köszönjük a sok figyelmet!

6 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Hatalmas gratula Laci, nagyon jo hir. Innen mar csak felfele vezet az ut, ugyhogy tenyleg gratula es sok siker a melohoz! Kata, Saci mi nem ismerjuk egymast, Lacival szolgaltunk egyutt Sinan meg 2006-2007ben, aztan en Uj Zelandra koltoztem. Remelem nemsokara majd erre is eljottok :)

    Adrienn :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Mindenképp szeretnénk ellátogatni Új Zélandra is, remélem nemsoká lesz rá lehetőségünk.
      Laci

      Törlés
  2. Sziasztok,
    Hasonlóan Adriennhez, Lacival szolgáltam Sínán a fenti időszakban. Folyamatosan követem a blogot, az albán/szerb/koszovói letöltések az én számlámra írhatók:)
    Minden jót Nektek 'down under'!
    Józsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha erre jársz, feltétlen ugorj be hozzánk...:-)
      Laci

      Törlés
  3. Hello.

    Mivel én is arrafelé képzelem el a jövőmet, figyelmesen olvasom a bejegyzéseidet. Sok sikert odakinn, vigyázzatok magatokra! ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a sok figyelmet! :)És aki erre a nagy útra készül, mindenkinek kitartást, és ne adjátok fel, megéri. Neked is András!

    VálaszTörlés