2013. augusztus 16., péntek

2013. augusztus 16. Hírek 12.

Ma van a szülinapom! Ez most kicsit úgy hangzik, mint az Alma együttes dala. :) Úgy látszik, már sosem felejtem el. Beleégett az agyamba... :) De jól tudja mindenki, akinek van gyereke, hogy miről beszélek. Nem mindig azt hallgatjuk, nézzük, amit szeretnénk. És itt a nem mindig erős szépítése a dolgoknak. :) Nem túl sok minden történt mostanában, viszont annál fontosabb mérföldkőhöz értünk. Megvan az új vízumunk!!!! Méghozzá 2017-ig. :) Úgyhogy aki eddig bízott benne, hogy visszaköltözünk, hát...rossz hírem van. Azért megyünk még haza látogatóba, úgyhogy ne sírjatok Barátaink! :) Nem szabadultatok meg tőlünk teljesen! És hogy az ajándékomról is essen szó, egy citromfát kaptam, ami már régi álmom volt, és itt végre meg is marad. Felnőtt korára 2 méter magas, és 1,5 méter széles lesz, és ontja a citromot, amit imádok!!!
Megragadom az alkalmat, hogy ismételten megköszönjem a CSE Ausztráliának a segítséget. Mint mindig, most is ők álltak rendelkezésünkre, a szokásos díjazással ( 0Ft, sok szeretet), és persze az elengedhetetlen profizmussal, amivel ismét egy vízumhoz segítettek minket. Köszönjük!
Érdekesség: Életemben nem láttam még ennyi esőt 2-3 hét leforgása alatt! Ez hihetetlen! Többet esik, mint nem, és nincs árvíz. Tulajdonképpen sehol sem áll a víz, csak a tavak telnek, pedig iszonyatos égszakadások vannak. Nagyon várom már a tavaszt végre!
Kb. 2 hete megláttam az egyik veszélyes állatot. Egy red back tette tiszteletét a házunk oldalán, szerencsére kívülről. Ez a fekete özvegy egyik fajtája, nevét onnan kapta, hogy egy piros háromszög van a hátán. Így élőben nagy az a 3cm egy ijesztő póknál. És a gond az, hogy nem csak ilyesztő. Na persze ez már nem fog riogatni másokat, arról gondoskodtam. :) Pók barátoktól elnézést, de itt nem kérdezem a pókoktól, hogy melyik milyen mérgező, ezt remélem megértitek. A red back rám nem halálos, de gyerekekre, idősekre lehet. Bár az elmúlt pár évtizedben mér nem regisztráltak halálesetet, mert jó a kórházi ellátás, de érthető, hogy óvatos vagyok. Igazából még csak ezután jön a pókszezon, amikor tavasszal előmásznak. Na ezt nem annyira várom. A helyiek nagyon nyugodtan kezelik, és már én is megszoktam, hogy a postaládába be kell nézni, mielőtt benyúlunk. Mégis csak sz*r lenne egy madárpókba nyúlni.

Majd elfelejtettem, megkaptuk a lakást, amiben lakunk. Itt nem könnyű lakáshoz jutni, úgyhogy nagyon örülünk. Félreértések elkerülése végett megjegyzem, csak béreljük. :) Úgyhogy lehet jönni látogatóba!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése